tag:blogger.com,1999:blog-9026790535411909015.post5416859668609320034..comments2024-01-04T07:15:19.594-08:00Comments on ہدایت : : اہلِ حدیث کے مولانا محمد جونا گڑھی کی "فقہ ائمہ اربعہ" پر تفسیر ابن کثیر کے ترجمہ میں خیانت کا ثبوتUnknownnoreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-9026790535411909015.post-53872167009685921172016-11-13T09:34:05.418-08:002016-11-13T09:34:05.418-08:00 بیشک یہ ان خبیث اہل حدیثوں کو سلف صالحین سے بغض و... بیشک یہ ان خبیث اہل حدیثوں کو سلف صالحین سے بغض وعداوت اور خاص طور پر امام اعظم سے عناد ان سبھوں کو بہت ہے<br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/00746049458551139905noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9026790535411909015.post-43431573675573522272015-10-24T01:27:27.921-07:002015-10-24T01:27:27.921-07:00ماشاءاللہ تبارک و تعالی..بفضلہ تعالی وکرمه
جب بهی ...ماشاءاللہ تبارک و تعالی..بفضلہ تعالی وکرمه<br />جب بهی کوئی فرعون نکل آتاہے تو اللہ تعالی اسکے گمراهی سے<br />اپنے بندوں کی حفاظت کیلئے کوئی موسی بهی تیار کردیتاہےAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/09832209987532810228noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9026790535411909015.post-14937883698487274262015-03-18T15:26:45.968-07:002015-03-18T15:26:45.968-07:00یہ بات ابن کثیر کی تھی جسے گڑھی صاحب نے گڑھل کر دی...یہ بات ابن کثیر کی تھی جسے گڑھی صاحب نے گڑھل کر دیا ھے۔<br />Doctor Sardar Fayyaz ul Hassanhttps://www.blogger.com/profile/09347326924076839314noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9026790535411909015.post-81407198194716141512013-06-15T08:54:08.517-07:002013-06-15T08:54:08.517-07:00یہ سلف صالحین کا نظریۂ امام ابن کثیر رح نے واضح کی...یہ سلف صالحین کا نظریۂ امام ابن کثیر رح نے واضح کیا، جو آپ کو ہضم نہیں ہوتا، صرف اس لیے کہ آپ کی ناقص نظر و سمجھ، سلف صالحین کا علم و نظریہ کو قرآن و سنّت کے خلاف سمجھتی اور چھپانے کی شیطانی خیانت کو علمی خدمت و تحقیق سمجھتی ہے، اگر وہ امام نیک اور حق پر تھے تو ان کی پیروی کرنے والی غیر عالم عوام بھی ان کے راستہ پر ہونے کے سبب حق پر کیوں نہیں؟Abdullah Mominhttps://www.blogger.com/profile/15004826903672174701noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9026790535411909015.post-92090691048268738912013-06-07T02:39:36.634-07:002013-06-07T02:39:36.634-07:00محترم آپ نے بھى جہالت کى انتہاء کردى اصل عبارت يہ ...محترم آپ نے بھى جہالت کى انتہاء کردى اصل عبارت يہ ہے <br />والسنة أيضا تنزل عليه بالوحي كما ينزل القرآن، لا أنها تتلى كما يتلى، وقد استدل الإمام الشافعي وغيره من الأئمة على ذلك بأدلة كثيرة ليس هذا موضع ذلك.<br />والغرض أنك تطلب تفسير القرآن منه، فإن لم تجده فمن السنة، كما قال رسول الله لمعاذ حين بعثه إلى اليمن: «بم تحكم؟ » قال: بكتاب الله. قال: «فإن لم تجد؟ » قال: بسنة رسول الله. قال: «فإن لم تجد؟ » قال: أجتهد رأيي. قال: فضرب رسول الله في صدره وقال: «الحمد لله الذي وفق رسولَ رَسُولِ الله لما يرضى رسولَ الله»، وهذا الحديث في المساند والسنن بإسناد جيد.<br /><br />اور يہ ليں لنک ان مفتى صاحب پر بھى فتوى صادر کرديں :) <br /><br />http://ar.wikisource.org/wiki/%D9%85%D8%AC%D9%85%D9%88%D8%B9_%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%AA%D8%A7%D9%88%D9%89/%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%AF_%D8%A7%D9%84%D8%AB%D8%A7%D9%84%D8%AB_%D8%B9%D8%B4%D8%B1/%D9%81%D8%B5%D9%84_%D9%81%D9%8A_%D9%82%D9%88%D9%84_%D8%A7%D9%84%D9%82%D8%A7%D8%A6%D9%84_%D9%85%D8%A7_%D8%A3%D8%AD%D8%B3%D9%86_%D8%B7%D8%B1%D9%82_%D8%A7%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%B3%D9%8A%D8%B1Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/16565125485341807567noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-9026790535411909015.post-45954039027664342272013-06-07T02:36:02.200-07:002013-06-07T02:36:02.200-07:00جہالت کى بھى ايک حد ہوتى ہے روس اللہ ۖ کے دور ميں ...جہالت کى بھى ايک حد ہوتى ہے روس اللہ ۖ کے دور ميں يا صحابہ کرام کے دور ميں يہ چار امام کا تصور کہا تھا ؟ چلةو اگر مان بھى ليں کہ ان سے مراد 4 خلفاء ہيں تو پھر اس روايت کے بعد دوسرے کن مقامات پر خلفاء کو امام کے تام سے ياد کيا گيا ہے ؟Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/16565125485341807567noreply@blogger.com